FAQ

Secțiunea FAQ este o parte a site-ului nostru web unde puteți găsi răspunsuri la întrebări comune.

Mai jos sunt cele mai frecvente întrebări legate de transport și vamă. Acestea sunt specifice pentru nevoile dumneavoastră. Dacă mai aveți nevoie de ajutor, contactați-ne vă rog.

Pentru lista actualizată a mărfurilor interzise pentru import în Republica Moldova, vă rugăm să vizitați site-ul oficial al Serviciului Vamal al Moldovei pe link.

  • Factura Invoice
  • Contract de vânzare / cumpărare sau alt document care confirmă relația dintre expeditor și destinatar
  • Document de transport

Taxele vamale sunt calculate în baza codului vamal al mărfii și tarifului vamal, contactați specialiștii noștri licențiați pentru estimarea corespunzătoare sau puteți consulta site-ul serviciului vamal pe link.

Detaliile minime pentru a primi o cotație sunt:

  • Tipul de transport (aerian, rutier, maritim, feroviar)
  • Adresa de ridicare și adresa de livrare
  • Detalii generale ale mărfii (nr. de buc., dimensiuni, greutate)
  • Termeni de livrare (Incoterms)
     
  • Certificat de înregistrare
  • Statutul companiei
  • Decizia de constituire
  • Certificat cod statistic
  • Certificat TVA (dacă este disponibil)
  • Scrisoare de numire pentru directorul sau extrasul companiei din registrul de stat
  • Scrisoare / ordin de numire Contabil șef
  • Scrisoarea companiei care confirmă ștampila
  • Scrisoarea companiei care confirmă semnăturile administratorului și a contabilului șef
  • BI a administratorului și a contabilului-șef
  • Certificat bancar care confirmă conturile
  • Contract de închiriere / contract de proprietate - Oficiu
  • Mapă de carton
  • Ștampila companiei

Toate documentele trebuie să fie prezentate în original și copie de către administrator sau persoana împuternicită prin procură notarială.

  • Înregistrare la biroul vamal local
  • Contactați specialistul vamal pentru asistență suplimentară

Your message was successfully sent.